SELANİK-KAVALA TURU (1 GECE KONAKLAMALI)

1.GÜN Manastır – Selanik

İstanbul’da akşam 21.00’da JESTUR TURİZM yetkilileriyle buluşma ve hemen ardından hareket ediyoruz. Yaklaşık 9 saat sürecek olan Yunanistan yolculuğumuza başlıyoruz. 12.00 İpsala Sınır kapısındaki free shop ve ihtiyaç molamızın ardından pasaport kontrolüne giriyor ve sınır komşumuz Yunanistan’a Meriç Nehri üzerinden geçiyoruz. Dedeağaç, Gümülcüne, İskeçe, Kavala şehirlerinden geçip sabah saatlerinde Kavala’da set menü kahvaltımızı aldıktan sonra Manastır ‘a hareket ediyoruz.

Manastır’da Yeni Cami, Bedesten, Atatürk ‘ün okuduğu askeri İdadi, Shirok Sokak(Geniş Cadde ) ziyaret ediyoruz. Manastır’da alacağımız öğle yemeğimizin ardından Selanik’e hareket. Selanik’te panoramik şehir Turu yapıyoruz. Panoramik şehir Turumuzda: Yunanistan’ın en büyük katedrali olan Agios Dimitrios Katedrali, Döner kule, Büyük İskender Heykeli, Fuar Meydanını geçerek Beyaz Kule’ye varıyoruz. Selanik Kordon’da kısa bir süre için verilecek serbest zamanda yürüyüş yapabilir ve kahvenizi yudumlayabilirsiniz, ardından Selanik olan otelimize yerleşiyoruz..

2.GÜN Kavala
Sabah kahvaltısının ardından Öncelikle Türkiye Selanik Başkonsolosluğu bahçesi içinde bulunan Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün doğduğu evi ziyaret ediyoruz. Ardından Kavala’ya hereketediyoruz. Kavala’da Şehir Turumuza başlıyoruz. Burada; Kanuni Sultan Süleyman devrinden kalma Osmanlı sur kemeri, şehrin koruyucusu Aziz Pavlos kilisesi, şuan otel olarak kullanılan Osmanlı İmarethanesi, Mehmet Ali Paşa Evi ve Heykeli görülecek yerler arasındadır.

Son olarak muhteşem Kavala Şehrini fotoğraflayabileceğiniz limanda fotoğraf molasının ardından. Kavala Limandaki balık restoranlarında öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğimizin ardından İskeçe Gümülcine üzerinden Dedeağaç’a geçiyoruz. Dedeğaç Limanında Dedeağaç Fenerinin ziyaret edilmesi ve serbest zaman.17.00 civarında Dede ağaçtan ayrılıyoruz ve 16.30 da İpsala sınır kapısındaki Free Shop’ta alış veriş için serbest zaman veriyoruz ve çıkış işlemlerimizin tamamlanmasının ardından İstanbul’a yolculuğumuz devam ediyor. Tekirdağ’da akşam yemeği meşhur Tekirdağ köftesi alıyoruz. 23.30 civarında İstanbul’a varıyoruz ve turumuzu sonlandırıyoruz. Bir sonraki JESTUR TURİZM organizasyonunda görüşmek dileğiyle siz değerli misafirlerimizle vedalaşıyoruz.

İletişim

Aşağıdaki iletişim bilgileri ile bize ulaşabilirsiniz.